15 lipca, 2013

2.

Wróciłam z wakacji w świetnym humorze. Jednak nie ma to jak wyjazd z przyjaciółką. ŚWINOUJŚCIE! KIEDYŚ WRÓCIMY ;)

A tak na marginesie, jestem strasznie roztrzepaną osobą, więc żeby ogarnąć ten mój chaos, muszę wiele rzeczy uporządkowywać. Już jakiś czas temu założyłam konto na Filmwebie, jak na prawdziwą kinomaniaczkę przystało, ale u mnie wiąże też się to z (NARESZCIE) ładem i porządkiem. Tak samo muszę zapisywać na karteczkach zespoły do przesłuchania, i tego typu rzeczy. O rzeczach do kupienia lepiej nie wspomnę :) Czuje, że trochę mi ulżyło, gdy odkrywam przed obcymi ludźmi samą siebie. Więc po dłuższych rozważaniach stwierdziłam, że pokaże jak wyglądam.
















Pa, pa.
https://www.facebook.com/kinofilmyimuzyka

7 komentarzy:

  1. Dobrze zrobiłaś, że nam się pokazałaś ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Też byłam w tym roku w Świnoujściu!!
    Btw. czekam na więcej zdjęć, jesteś bardzo fotogeniczna. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahah. ;)
    5 zdjęcie najlepsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wspomnienia ze Świnoujścia, bardzo fajne. : )

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zdj. :3
    Życzę udanej reszty wakacji :>

    Obserwuję c:
    http://always-happy-and-young.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz.